Scouts Gooreind

contact:

verhuurscoutsgooreind@gmail.com

prijs:

€ 5 per nacht per persoon met een minimum van           € 100 per nacht, exclusief energie- en waterkosten.

informatie:
opgelet: in het werkjaar 2023-2024 zijn wij bezig met de bouw van een nieuw lokaal, hierdoor is het speelveld niet helemaal beschikbaar.

Onze lokalen bevinden zich in een doodlopende straat. (Rode dreef 1, 2990 Gooreind-Wuustwezel) En zijn langs één kant begrensd door huizen, de andere kant door weiden. Op een afstand van 500 meter bevinden zich bossen en een sportterrein.

Ons terrein is ongeveer 1 hectare groot. De lokalen bestaan uit 2 lokalen waarvan je er 1 in 2 kunt opsplitsen. En maximum 40 à 45 personen kunnen in onze lokalen overnachten.
Een keuken uitgerust met potten en pannen, bestek, borden, enz... 3 gasbekkens en een koelkast. Sanitair bestaat uit aparte jongens- en meisjestoiletten en 2 douches.

Wegbeschrijving:

Vanuit Antwerpen: E19 richting Breda, afrit Sint-Job, richting Kalmthout, weg volgen tot tankstation ESSO daar rechts afslaan.
Na ongeveer 2 km staan er wegwijzers met "Scoutslokalen Gooreind".

Vanuit Nederland: E19 richting Antwerpen, afrit Sint-Job, richting Kalmthout, weg volgen tot tankstation ESSO daar rechts afslaan.
Na ongeveer 2 km staan er wegwijzers met "scoutslokalen Gooreind".

Openbaar vervoer: Trein tot centraal station dan buslijn 640 Antwerpen-Loenhout, Rooseveltplaats. Afstappen halte Bosduinstraat (Gooreind), dan 1 km wandelen.
Of met de trein tot Kalmthout-Heide, vervolgens ongeveer 7 km wandelen...

Verhuur Kalender

Bericht ontvangen!