Scouts Gooreind

verhuurscoutsgooreind@gmail.com

prijs:
​

€ 5 per nacht per persoon met een minimum van           € 100 per nacht, exclusief energie- en waterkosten.

informatie:
​
opgelet: in het werkjaar 2023-2024 zijn wij bezig met de bouw van een nieuw lokaal, hierdoor is het speelveld niet helemaal beschikbaar.
​

Onze lokalen bevinden zich in een doodlopende straat. (Rode dreef 1, 2990 Gooreind-Wuustwezel) En zijn langs één kant begrensd door huizen, de andere kant door weiden. Op een afstand van 500 meter bevinden zich bossen en een sportterrein.

Ons terrein is ongeveer 1 hectare groot. De lokalen bestaan uit 2 lokalen waarvan je er 1 in 2 kunt opsplitsen. En maximum 40 à 45 personen kunnen in onze lokalen overnachten.
Een keuken uitgerust met potten en pannen, bestek, borden, enz... 3 gasbekkens en een koelkast. Sanitair bestaat uit aparte jongens- en meisjestoiletten en 2 douches.

Wegbeschrijving:

​

Vanuit Antwerpen: E19 richting Breda, afrit Sint-Job, richting Kalmthout, weg volgen tot tankstation ESSO daar rechts afslaan.
Na ongeveer 2 km staan er wegwijzers met "Scoutslokalen Gooreind".

Vanuit Nederland: E19 richting Antwerpen, afrit Sint-Job, richting Kalmthout, weg volgen tot tankstation ESSO daar rechts afslaan.
Na ongeveer 2 km staan er wegwijzers met "scoutslokalen Gooreind".

Openbaar vervoer: Trein tot centraal station dan buslijn 640 Antwerpen-Loenhout, Rooseveltplaats. Afstappen halte Bosduinstraat (Gooreind), dan 1 km wandelen.
Of met de trein tot Kalmthout-Heide, vervolgens ongeveer 7 km wandelen...

Verhuur Kalender

Bericht ontvangen!